Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények
Legfrissebb hírek, programok
Első kézből...

... ahogyan Szöllősi Ferenc polgármester gondolja, látja, érzi...

Interjúk, beszédek, írások

Pécel Városa a Facebookon

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
We have 167 guests online

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Álláspályázat - pénzügyi ügyintéző

There are no translations available.

Péceli Polgármesteri Hivatal a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a Pécel Polgármesteri Hivatal Pénzügyi iroda pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére. (azonosító szám: SZ/504/1/2013.)

 


A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2119 Pécel, Kossuth tér 1.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: Pénzügyi igazgatási feladatok I/16. Gazdálkodással kapcsolatos feladatok II/2.
Ellátandó feladatok: A banki és pénztári forgalomban résztvevő számlák és bizonylatok ellenőrzése, kontírozása és rögzítése az önkormányzat és intézményei tekintetében. Az analitikus nyilvántartások és a főkönyvi könyvelés között az egyeztetések rendszeres elvégzése. A bankkivonatok és a könyvelés rendszeres ellenőrzése, egyeztetése Az előirányzatok nyilvántartása, módosítása, könyvelése. Bér, intézményfinanszírozás, állami támogatás könyvelése.
Részvétel a költségvetési és zárszámadási munkák és testületi anyagok elkészítésében. Adatszolgáltatás az irodavezető részére. Magyar Államkincstárral történő kapcsolattartás.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: A banki és pénztári forgalomban résztvevő számlák és bizonylatok ellenőrzése, kontírozása és rögzítése. Költségvetés, zárszámadás készítésében közreműködés
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény, valamint Pécel Város Önkormányzat Képviselő-testületének 6/2010. (I. 29.) önkormányzati rendelete a Polgármesteri Hivatal köztisztviselőit megillető juttatásokról és támogatásokról, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/gimnázium,
- Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- Regisztrált mérlegképes könyvelő államháztartási szakon.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: felsőfokú szakirányú végzettség, Corso program ismerete. Legalább 3 éves önkormányzati könyvelési gyakorlat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: Rövid motivációs levél, a pályázó személyi adatait is tartalmazó, géppel írott részletes szakmai önéletrajz, eddigi munkaköreinek, tevékenységeinek leírásával, a képzettséget igazoló okiratok másolata, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2013. november 22.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szilágyiné Rab Tímea pénzügyi irodavezető, nyújt, a 06/28/452-751 mellék: 2010 telefonszámon, távolléte esetén Kontsikné Gerendás Anikó a 06/28/452-751 mellék: 2011 telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja: Postai úton, a pályázatnak a Péceli Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: SZ/405/1/2013., valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ügyintéző.
A pályázat elbírálásának határideje: 2013. november 30.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: A kinevezés 6 hónap próbaidő kikötésével történik.

A pályázatokat Koncsekné dr. Kovács Ágnes jegyző részére kell címezni.

NKI honlapján kért publikálás időpontja: 2013. november 11.

Pécel, 2013. november 5.


Koncsekné dr. Kovács Ágnes
jegyző

Last Updated (Tuesday, 12 November 2013 14:44)