Akadálymentes Címlap   FŐOLDAL   
Elszállított gépjárművek
KEHOP Pályázati közlemények
Legfrissebb hírek, programok

Fogyasztóvédelmi panasziroda és tanácsadó szolgálat Pest megyében

Hibás terméket vásárolt? Nem felel meg a szolgáltatás? Amennyiben magánszemélyként, mikro-, kis- és középvállalkozásként, civil szervezetként, társasházként nem tudja rendezni fogyasztói jogvitáját egy vállalkozással, vegye igénybe a Pest Megyei Békéltető Testület segítségét. Az eljárás egyszerű, gyors és ingyenes.

Ide kattintva léphet a panaszorida és tanácsadó szolgálat oldalára

Szűcs Lajos országgyűlési képviselő
Ki olvas minket?
Oldalainkat 106 vendég böngészi

A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával megvalósuló ÁROP-3.A.1/A-2008-0052 Pécel Város Polgármesteri Hivatala szervezetfejlesztése projekt keretében történik.

Honlaptérkép

Kapcsolat a webmesterhez

Miért volt és szokott lenni vízhiány?

Tisztelt Fogyasztók, Kedves Péceliek! Az elmúlt időben többször előfordult, hogy vízhiány lépett fel a városban. Ennek oka a vízhálózat karbantartása, melyet folyamatosan végez a vízmű.

 

A jelenlegi csőrendszer és azok elzáró szerkezeteinek kiépítése a ’60-as évek végén kezdődött, így a rendszer elöregedett, felújításra szorul. Ha egy adott részen új csővezeték fektetésére kerül sor vagy csőtörés történik, azt csak úgy tudják megoldani a kollégák, hogy egy nagyobb városrészt kizárnak a vízellátásból. Utóbbinak az oka, hogy nagyon sok helyen a 40-50 éve beépített tolózárak nem zárnak már rendesen.  
Csőtörés – havaria – esetével nem lehet előre számolni, a javítási és rekonstrukciós munkáról szórólap és hangos bemondás formájában értesítjük a lakosságot. Bármilyen hiba vagy probléma (pl. homokos víz) esetén hívják a következő hibabejelentő számot: +36 (28) 450 020/ 5 mellék víz, /6 mellék szennyvíz.

DPMV Zrt. Péceli Üzemegysége