

Pályázat a Csatári u. 18 szám alatt található ingatlan (3675 hrsz.) értékesítésére
Pályázati felhívás a Pécel Város Önkormányzata tulajdonát képző Csatári u. 18. szám alatt található 3675. hrsz.-ú ingatlan 1/1 tulajdoni hányadának értékesítésére
1. A nyilvános, egyfordulós pályázat célja és tárgya:
Pécel Város Önkormányzata tulajdonát képező, 2119 Pécel, Csatári utca 18. szám alatt található „kivett beépítetlen terület” megnevezésű, 480 m2 alapterületű, közművekkel nem rendelkező, Lk-Z/12 övezeti besorolású ingatlan 1/1 tulajdoni hányadának értékesítése.
A részletes leírást a pályázati kiírás tartalmazza
2. A kiíró neve, címe, telefon- és telefax száma:
Pécel Város Önkormányzata
(2119 Pécel, Kossuth tér 1.)
telefon: +36 (28) 452-751;
telefax: +36 (28) 452-755
Kapcsolattartó: Fejes Norbert, vagyongazdálkodási ügyintéző
Telefon: +36 (28) 662 130;
e-mail: [email protected]
3. A pályázaton történő részvétel feltételei:
A pályázaton részt vehet természetes személy vagy gazdasági társaság, amely a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § (1) bekezdés b) pontja szerinti átlátható szervezetnek minősül és nem áll a kizáró okok hatálya alatt.
4. Ajánlattételi határidő:
2025. július 28. (hétfő) 12:00 óra. A pályázat benyújtásának helyét és módját a pályázati kiírás tartalmazza.
5. Az elbírálás módja és szempontjai:
A pályázati kiírásban meghatározott alkalmassági követelmények és bírálati szempontok alapján a pályázat kiírója az összességében legelőnyösebb pályázatot benyújtó pályázóval köt szerződést.
Bírálati szempont(ok):
- az ingatlan tulajdoni hányadáért megajánlott vételár összege (bruttó Ft), amely nem lehet kevesebb, mint bruttó 21.000.000 Ft, azaz huszonegymillió forint.
6. Az eredményhirdetés legkésőbbi időpontja: 2025. augusztus 14.
7. A szerződéskötés legkésőbbi időpontja: 2025. szeptember 30.
8. A szerződés típusa: adásvételi szerződés
9. Tájékoztatás pályázati biztosítékról: A pályázaton való részvétel pályázati biztosíték adásához kötött. A pályázati biztosíték befizetésének részbeni vagy teljes elmulasztása, vagy erről a pályázatok bontásakor az elektronikus vagy írásos banki igazolás bemutatásának elmulasztása az Ajánlat érvénytelenségét vonja maga után.
A pályázati biztosíték összege a pályázati kiírásban szereplő értékesítendő vagyontárgy becsült bruttó értéke 10%-ának megfelelő összeg forintban.
A pályázati biztosítékot az alábbi számlaszámra szükséges átutalással rendeznie: 10400494-50505156-57531192.
A pályázati biztosíték megfizetésekor a közlemény rovatban az azonosítás érdekében feltüntetendő:
„Hrsz.3675”
10. A pályázati kiírás megtekintésének, beszerzésének helye, módja, határideje és költsége: A pályázati kiírás díjtalanul átvehető a Péceli Polgármesteri Hivatal, Műszaki és Beruházási Iroda (2119 Pécel, Kossuth tér 1., I. épület, 2. emelet, 31. helyiség) alatt Fejes Norbert vagyongazdálkodási ügyintézőtől 2025. július 25. napjáig.
A pályázatra vonatkozó kérdések ugyancsak itt, illetve a [email protected] címen tehetők fel az ajánlattételi határidőig.
A pályázati felhívás Pécel Város Önkormányzata honlapján és az Önkormányzat hirdetőtábláján kerül közzétételre.
11. Az Ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a pályázatot érvénytelennek minősítse.